Результати досліджень один за одним показують, що чим раніше наші діти починають вчитися, тим краще у них згодом все виходить. Дошкільне навчання визнають важливим і визначальним в житті кожної людини усе більше науковців, свідомих батьків і навіть державних діячів. В США існувавав законопроект президента Обами зробити дошкільне навчання загальнодоступним за рахунок дотацій уряду. Президент переконував Сенат, що це найкраща інвестиція в майбутнє країни.
Разом з тим, прагнучи якнайшвидше і якнайяскравіше розкрити таланти наших пізнайок

, важливо не віднадити наших дітей від навчання на завжди. А перетворити навчання дошкільнят, які сприймають цей світ через емоціі і відчуття, у цікаву пригоду для них



, мати можливість гнучко адаптувати навчання до потреб та їх інтересів, не порушувати сприйняття світу цілісним

і зв’язок дитини з природою


, а також уберегти від навязливих “треба” і “скоріше”. Саме усе це спробувала поєднати в собі інноваційна STEAM-освіта.
Навчання у форматі STEAM (Science, Technology, Engineering, Art, Math) – це інтеграція в навчальному плані технічних і природничих дисциплін, побудованих на принципах


креативного мислення і покликане на те, щоб надати дітям такий досвід, що їх здивує та підштовхне до


наукових пошуків та нових відкриттів. А найголовніше, дасть можливість відчути науку “на кінчиками пальців

” через експериментально-дослідницьку діяльність і навчить майбутніх дорослих вирішувати проблеми, розуміючи й використовуючи наукові підходи, знаючи технології, якими можна вирішити ці проблеми, звертаючись до основ інженерної думки, нестандартного мислення і прикладної математики при створенні нового технологічного продукту. STEAM-заняття важливі для майбутньої профорієнтації
. Є безліч видань, які аналізують рівень зростання необхідності різних спеціальностей. За різними оцінками з 10 спеціальностей, що мають високе зростання попиту на ринку праці, 9 вимагатимуть


STEАM знання: інженери хіміки, “software” розробники, нафтові інженери, аналітики комп’ютерних систем, інженери механіки, інженери-будівельники, робототехніки, інженери ядерної медицини, архітектори підводних споруд і аерокосмічні інженери.
Як бачимо, майбутне – за технологіями, а майбутнє технологій – за освітою нового формату.
Формат STEAM-освіти успішно реалізується й на платформі нашого садочку. На заняттях ми застосовуємо принципи інтегрованого навчання по “темам” , а не по предметам, а також заохочуємо самостійну дослідницьку діяльність діток в наших навчальних центрах
, де завдання і матеріали змінюються відповідно до кожної нової теми. Дослідницька діяльність наших M’Andrykiv доводить, що будь-яке навчання краще починати одразу з практики. Це набагато цікавіше і результативніше


Адже, діти опановують не абстрактні знання, а ті, що потрібні для роботи. Тоді вони розумітимуть, для чого їм потрібні знання та де їх можна застосувати

.
Немає коментарів:
Дописати коментар